Expresso
Bebeklerin doğduktan sonra ki ilk 3 ayı aslında 4. Trimester olarak geçer, yani bebek o ilk üç ay kendini hala anne karnında zanneder.
O nedenle sürekli annesini ister. Sadece acıkınca veya gazı olunca annesini istemez, korkunca, mutlu olunca, üzülünce, uykusu gelince, kendini güvende hissetmek isteyince, annesini özleyince ağlar, kucak ister.
Aman kucağa alıştırmayayım diye düşünmeyin, aksine ilk 3 ay bebek bilhassa anne kucağında, anne sıcaklığında yaşamalı 🥰