Merhabalar. Sütüm yeterli olmadığından meme+mama gidiyorum ama bi türlü düzen oluşturamadım benim gibi meme mama beraber gidenler nasıl bi düzen oluşturdu acaba? Kaç cc mama kaç saatte bir, Bi öğün emzirme bi öğün mama mı yoksa emzirmeyle mama bir mi vs..