tombikannesi Kizlar hayırlı akşamlar hepinize hayırlı cumalar şimdiden oğlum 9 aylık önceden beneto travel sistem Bebek Arabası kullanıyorduk elimizde kaldı yapıştırıdık yine de kırıldı pazartesi günü bebek arabası bakacağız fakat biliyorsunuz ki insanlar satmak için güzel diyip geçiyorlar bı köpeğim var golden yürürken beni zorlamayan bı can cekistirmiyor hafif ama kullanışlı bebek arabası tavsiye edermisiniz bütçem 1300 e kadar hem kızımı gezdirirken oglumuda bebek arabasinda rahatça surebileyim
anne15 tombikannesi pierre cardin escape , casual cadillac, chıcco best friend, prego quatro. Ben alırken hepsi ortalama 2500 falandı Pierre cardini 1350ye indirimde denk getirip aldık. Belki yakalarsanız sizde o fiyatlara bulursunuz yine
Tugba10-5 tombikannesi aynı sorun bendede var bı akşam ikinci el concord neo baktım arkadaşımda var mükemmel sürüşü var süspansiyonlu sıfır aramıyorsanız bakın derim
Cikomel tombikannesi Kraft tango gerçekten çok rahat taşa falan takılmıyor 6 kg keşke en başında alsaymışız dedik :) e bebekten indirimden almıştık yaklaşık 900 e gelmişti tavsiye ederim:)
Canada10 tombikannesi Kraft most 👍🏻 . hafif ve tek elle kullanım . Katlanınca yer kaplamaz . portbebesiyle birlikte katlanabilir . çift yönlü kullanım şiddetle tavsiye ederim benim tercih etme sebebim bu özellikleriydi ☺️Kraft ta Şubat ayında indirim varken 1650₺ ye almıştım bu paraya bir daha denk getirmek zor ama bir bakın yinede
lilosece Chicco liteway 3 tavsiye ederim çok sağlam kopeginizin tasmasinida koluna rahatca takarsiniz
MayneymisAltintop Bebeğiniz büyümüş aslında baston bakabilirsiniz. Jokerde sıfırı 300₺ hem hafif hem çok kullanışlı
tombikannesi MayneymisAltintop anladım anım baston kullanmak istemiyorum çünkü saklayıp diğer bebeğimde de kullanırım diye düşündüm
tombikannesi Canada10 çok teşekkür ederim inceleyeceğim eğer indirimdeyse alırım pazartesi almam lazım çünkü hem köpeğim hem oğlum zor oluyor dışarda
Tugba10-5 tombikannesi anladım sıfırı biraz pahalı ama incelemenizi çok tavsiye ederim eğer olurda alırsanız o zaman anlarsınız çok kullanışlı gerçekten
tombikannesi Tugba10-5 çok teşekkür ederim incelesem bile eşim almaz maalesef dediğiniz gibi pahalilar ama eşim karşı ikinci ele maalesef ki 🤦🏼♀️