gzmblk Merhaba arkadaşlar, oğlum zayıf bir bebek o yüzden doktor pediasure mamayı verdi. Çilek seviyor diye çleiklisini almıştım ama hiçbir şekilde yemiyor. O yemeyince benimde iştahım kalmıyor. Bebeğine farklı şekillerde yediren var mı bu mamayı??
Sarem gzmblk 1.5yasinda falan bizde kullandık pek etkili olmadı iki ay kullanmistik .aslında benim kızım çokta iştahsız bı bebek değil yapısi öyle sanırım şu an 23 aylık 10 kilo hala
Batimoms gzmblk bizde 1 aydir infatrini kullaniyoruz ama pek faydasini gormedim. Biz formul.mama icmedigi icin baslamistik cunku kati gida acayip kabiz yapmisti. Kabiz gecti ama kilo.olarak hala yansimadi.
Batimoms Sarem bizimki de istahsiz degil ama almiyor nasil almiyor anlamadim herhalde yapisi oyle oglumunda. Gunde 500 cc sut. Kahvalti oglen corca meyvesi aksam etli yemehi yiyor ama yansimiyor.
gzmblk Benim bebeğim iştahsız ve o kadar hareketli ki anlatamam. 13. Ay kontrolünde 9 kilo 79 cm çıktı. Doktor bu mamayı verdi. Ama oğlum onu da yemiyor. Ne şekillerde yedirebilirm diye düşünüp duruyorum
Sarem gzmblk sizin bebeğin kilosu iyiymiş ayına göre bence .ama bazı bebekler öyle yapısal yese de almıyor galiba .benim kızımda pek etkili olmadı .şimdi argivit biye bı surup kullanıyoruz bakalım etki ederse paylaşırım gelişimine
Batimoms parsoglan19 hiç almadım canım salak saçma birşey vaat ediyor. 2 ay 2 sise muntazam kullandık + ek gıda hiç faydası olmadı. Ben bıraktım valla cocuk daha güzel yemek yemeye bile başladı Elimde 12 tane filan var günde 1 tane veriyorum bitireyim yoğurt kefir veririm ya hiç umduğum gibi olmadı.
parsoglan19 Batimoms ay tüh. Bu çocuklar böyle çubuk kraker gibi kaldı 😂 ben de çözüm arayisindayim.. pütürlü yemeğe geçtim karışım kahvaltıyı bıraktım hiç yemiyor artık. Kilo verecek diye korkuyorum ondan sordum
Batimoms parsoglan19 hiç canını sıkma her cocuk aynı olmak zorunda değil. Varsın saglikli ufak tefek olsun.