Merhaba tecrübeli anneler bilgi almak istiyorum sizden kızım 1 yaşında devam sütü günde 3 kez içiyor o da uykularını uyurken aralarda da normal kahvaltı ara öğün akşam yemeği vs devam sütünü kesmeli miyim yoksa biraz daha devam etmeli miyim kararsız kaldım 🤭