miracinnannesii Sallamadan uyutmaya calışayım ddm basta cok güzel gdıyordu hatta hiç aglamadan yatıcak sandm ama uykuya sıkıştkca daha cok aglamaya basladı sonuc emzrdm ve uyudu 🤦🏻♀️
BrcnBlgn miracinnannesii Sakinlestrip tekrar deneseydiniz ama ilk olarak gunduz uykularindan baslain bi kac gun sadece gunduz uykularinda deneyin basarili olunca 1hafta kadar gunduz o sekilde uyutun daha sonra gece uykusuna baslain
Mom9 miracinnannesii sabır gerektiriyor çok bende bu ara deniyorum. Bazen oluyo bazen dalamıyor. Çok yorgun olduğum için neyse sallıyım diyorum yine kalıyor 🙄😅 sabırsız bi insanım maalesef inşallah devam ettirirm. Aslında azcık çabalasam uyuyacak çok sallamıyorum çünkü. Gözünü kapadığı anda duruyorum bekliyorum öyle
masterchefiniz miracinnannesii ay bende emerek uyusa keşke diyorum ayaklarım koptu sabahtan beri zalimin kızı felç etti beni
miracinnannesii BrcnBlgn sakinleştirmeye çalıştım ama iyice sıkışınca susmadı 🤦🏻♀️Yarın sbah tekrr denicem inşaallh bu defa basarırım ya
Mom9 miracinnannesii benim ki 1saat ağlamadı ama hiperaktiviteye bağladı. Sağa sola döndü yuvarlandı beni cırmaladı bana cinnet gelmeye başlamıştı 😁
miracinnannesii masterchefiniz ahhaha emerek büyünca sıkıntı oluyor ya o yüzden oyle alşsın istemıorm 🤦🏻♀️