Nurrrrtucc Merhaba sevgili anneler oğlum 2.ay 23 günlük 2450 doğdu şuna 5000 kilo olması lazım mama veriyorum ve 1 haftadır çok az yemeğe başladı nedeni ne ola bilir 24 saate ortalama 300.400 ml yitiyor
Damla93 Nurrrrtucc bu dönem öyle oluyo benimkide 2 buçuk ayında başladı iştahsızlık şimdi 3 aylık olduk biraz biraz düzeldi zorla yedirmeye çalışıyodum doktor kendi acıkınca ister dedi bıraktım zorlamayı biraz daha iyi açlık tokluk kavramı oluşuyomuş bu zamanlarda o yüzden acıkınca yiyomuş öyle söyledi doktorumuz
TalentedMom Nurrrrtucc mamayı değiştir belki mama kilo yapmıyor olabilir kaç cc veriyorsun ml olarak değil de cc olarak veriyorum