Mommyyy_1 sakın çekme bana doktor baya baya sütüm varken mama ver dedi. Süt emiyor Du doyuyor Du ama kilo almıyor Du. Ben o zaman üzüldüm 2 doktor da çok yiyupy kes demişti o zaman da çocuğum içinse yapacak bir şey yok demiştim. 2 yaşınaa geldi hala pek almaz yapısıymoş kontrol ettirdik. Ne gelirse Allah tan hayırlısı de üzülme çok şükür Allah, sağlıkla vermiş kucağıne gerisini düşünme zamanla herşey daha iyi olacak 🤗 Sen harika bir annesin 💕