Kızlar 2 ay 2 günlük kızım var. Salı günü aşı olduk aşıdan sonra ateşlendi vs. Çok iyi beslenemedi. Ama şuan gayet iyi olmasına rağmen ateşi falan yok hala beslenmiyor. Şöyle yani önceden 3 saatte bir 90 cc içen bebeğim şuan 5-6 saatte anca 60 cc mama içiyor normal mi bu kaç güne düzelir iştahı acaba çok endişeleniyorum