Naz1002 Kızım 10aylık olduğu için normal nevresim takımı değil de çarşaf ve pike kullanıyorum şimdilik pamuklu.Pikeyi lcw homedan aldım,çarşafı da trendyoldaki herhangi bir mağazadan aldım yorumlara bakıp😊
Yatak kenarı için de örgü koruyucu tercih ettim.Instagram’da Düğüm Yastık sayfası var,hem uygun diğer yerlere göre hem de kaliteli👍🏻