Ayy benim de bebeğim yapıyordu babası da yaparmış bebekken genetik dedik ama eğleniyordu dikkat cekiyordu o şekilde bizde yaptığında umursamadık gülmedik yapma Fln demedik görmezden geldik unuttu sayılır ayda bir yapıyor daha öncesi hergün sürekli yapıyordu diyebilirim 😂