Jfm 11 ay 9 günlük bebeğim ve ilk günden beri sağıyorum.Aynı zamnda çalıştım gerçi okullar kapanınca evden işe devam ettim ama nihayetinde bu aya kadar getirdim.Kimse pes etmesin sağan anneler herkes bana sütün kesilir dedi pek umursamadım öyle sağdım günlük 6kez falan .7.aydan sonra 4 5 kez sağdım hala da geliyor.Günlük 600cc çıkıyor o da yeterli geliyor.Regl azalttı ama bitmedi ve bitene kadar sağacağım.ilk 6ay lansinohla 6.aydan sonra hastane tipi kiralayıp sağdım.Süt gelmez diye bir cümleyi bile aklınızdan geçirmeyin.Süt geliyor☺Yoruldum ama benim yprgunluğum sütümü bebeğimün içmemesiydi her yolu denedim bişekilde içirdim şükür🙏