kelebekgibisin happilyeverafter pril jel kullanıyorum çok güzel yıkıyor ama çay bardakları hep sarı bitsin bir daha almam
Elifsu60 Zelisblt finish Quantum yada fairy platinum her iki üründe çok güzel ikisini de denedim parlak lekesiz çıkarıyor iki üründe
happilyeverafter kelebekgibisin jelinden ben de memnun kalmamıştım. Tableti iyi ama gold olan dediğim gibi. Bir ara finish kullandım kahve fincanları sapsarı çıkıyordu sürekli çamaşır suyuna koyuyordum. Prilden sonra kurtuldum.
mikkonunannesi- Zelisblt finish Quantum kullandım ama fiyat aşırı yüksek geldi şok mintax kullanıyorum çok gzğel temiz çıkarıyor şaştım mintax a devam ediyorum 😀
Gunes05 Ben fairy kullanıyorum ama hiç güzel yıkamıyor. Hep kalıntı bırakıyor. Makineden mi deterjandan mı bilemiyorum.
Gamzeli Zelisblt fairy canim ben cok memnunum finishle yikarken birkac kez lekeli kalmisti sonra fairy aldim memnunum