Sidarrrr Yani ek gıdaya geçecekseniz pirinç unuyla başlamak bana göre olmaz diye düşünüyorum.Sebzeler meyveler yemeli ki sağlıklı beslensin,amaç ilk aylarda kilo alması ya da doyması değil yiyecekleri tatması ve alışmasıdır.Esas öğünü 1yaşına kadar anne sütü veya mamadır.Doktorlar genelde önce sebze veya meyvelerle başlatıyor ve bunlar tadımlık oluyor yazdığım gibi 1 çay kaşığı kadar.Maksat bebek o yiyeceklerle tanışsın ama bir yandan da yüklenme olmasın diye azar azar veriliyor😊Örneğin havuç deneyecekseniz ilk kez en az 2-3 gün 1 çay kaşığı 1 tatlı kaşığı olarak gün gün ilerleyin.Vücudunda alerjik reaksiyon olmazsa devam edin.Tadımlık yani doymak için yedirmiyoruz ilk zamanlarda..Ben de tecrübesizdim doktora sordum araştırdım buralarda okudum bir şekilde öğrendim merak etmeyin siz de zamanla oturtacaksınız.Ama şahsen sebze,meyve ve yoğurtla başlamanızı daha çok öneririm.Sonradan çorbalar vs devam edersiniz.MevsiMine göre ve bebeğinizin ayına göre hangi yiyecekleri tüketebileceği internette mevcut ben çoğunu oradan kontrol edip veriyorum.Ayına uygun değilse bekliyorum,uygun olanla devam ediyorum.Bilgilerim bu yönde umarım size yardımcı olabilmişimdir💜