Kızlar 7 gün önce doğum yaptım ama sürekli kayısı meyve suyu ve bisküvi ile beslendim kayınvalidem dokanir diye bişi yememe izin vermedi ama bugün artık dayanamadım yedim patlicsn kebabı yapmışti bende ondan yedim sonra yarım saay sonra emzirdim ve fışkırarak bütün emdigini kustu endişelendim yaa sizce yedigimmi dokandi normalmi böyle kusmalar