Kızlar benim kızım 27 haftalık 1260 dogdu . Kronolojik 8 aylık düzeltilmiş 5 buçuk aylık. Geçen doktora gittik kilosu 6.500. Mama ile besleniyoruz mamasını değiştirdi yeni kilo alimini hızlandırsın diye . Bi de yavaş yavaş ek gıdaya geç dedi . Sizler neler verdiniz bebeğinize nasıl bir yol izliycem nasıl yapıcam hiç bilmiyorum yardımcı olur musunuz