Perran ondan olduğunu sanmıyorum canım. Mesela benim kızım 11 de kalkıyor doktor diyoki gec kalktığı için öglen uykusunu da almıs oluyor o yüzden gündüz uykusunu reddediyor diyor. Zaten bi bebek uykusuz kaldıkça da uyumuyor mızmızlıktan. Mesela ben aksam uykumuzu erkene cekmeye calısıyorum ki sabah erken kalksın diye