Madamminia Az önce bir başlık açıp tarif istemiştim ama kimsenin ilgisini çekmedi ve kimse cevap yazmadı.Yaptığımda kaynanamın bile dayanamayıp yiyeceği güzel kek tarifleriniz var mı anneler ? 😅😂Bu arada bebeğim 16 aylık :)
1yenianne İnstagram da özgeyesiloren diye biri var orda bebek keki helvası her şey yapıp paylaşıyor bi bakın isterseniz 🎈
Madamminia 1yenianne teşekkür ederim bakacağım.Ben aslında gün kurulu ve havuçlu tarçınlı cevizli yaptım ama tahinli kek ya da başka çeşit bir kek aradım bulamadım pek buraya sorayım dedim :)
Madamminia Busraae açamadım acaba neyli ?:) sizin bebeğiniz ne kadarlık kimse ara öğün olarak yapmıyor mu ara öğün ne yediriyorsunuz ?
Busraae Madamminia canım benimki daha 5 aylık arzusbebe diye bi sayfa var intagramda oraya bak istersen cook güzel tarifler var
Madamminia Kubra_2019 bu başlığa da pek cevap yok ama :)) bence okuyup kaos görmeyince yazmıyorlar :)))))