Merhaba sevgili anneler, yarın bebeğime sağlık ocağında 2. ay aşılarını yaptıracağım. İlk bebeğim olduğu için bilmiyorum, ateş vs yapar mı korkuyorum da biraz.. bir de rotavirüs aşısı ateş huysuzluk vs yapıyor mu, onu da yarın mı yaptırsam? Sağlık ocağı ile doktorumuzun mesafeleri çok yakın. Ya da gelecek aya mı bırakmalıyım?