Buseylmz Kızım doğduktan sonra yüzünde beyaz beyaz birşeyler vardı sivilce gibi onlar geçti ama göz pınarında ufacık birşey 3 ay oldu hala geçmedi bugün dokundum acıyor mu diye ucu çıktı ip gibi korktum sizde de oldu mu böyle birşey
Buseylmz Tugraninannesi gaziantepte yaşıyorum yüzünde olmuştu hepsi geçti ama göz pınarındaki hala duruyor