yigitalpinannesiii Kızlar bebeğim 2.5 aylık bugün biraz huzursuz ateş-i var gibi geldi koltuk altondan ölçtüm 37.4 makattan ölçüttük 37.8 sizce ateş-i varmı doktorunu aradık trafikteymş msj attı geri döneceğim dedi ama telâşlandık
mihrosum Drumuz dustan once oda ısısını kontrol edin dedi. En fazla 24 olmalıymıs. Ben artk ona dikkat edıyorum