Ysmkzlbga dikiş açılması nasıl bilmiyorum ama bende 31 gün oldu normal doğum yapalı. Kesi atılan yer iltihap kaptı benim de tam çamaşırın kenarına denk gelen kısım zaten sürtünmeden dolayı iltihap kapmış. Canımdan can gidiyor zannediyorum oraya her değdiğimde hala iyileşemedim. Ben her tuvaletten sonra güzelce temizleyip batikonu gazlı beze bolca döküp yaranın üstüne kapatıyorum baya bi yakıyor ama iyi geliyor. Batikon kuruduktan sonra da doktor furacin diye bi krem vermişti sarı krem olarakta geçiyor onu sürüyorum çamaşırsız duruyorum evin içinde. Bi de kullandığım bi antibiyotik var. Umarım çabuk iyileşirsin 🤲🏻 Bebişinle mutluluklar 🤍