Sevcanoztas şöyle söyleyim bebeğim 11,5 aylık ve doğdu doğalı emiyor..ilk aylar sarilıktı filan derken bı bıraktı ama sabırla tekrar başlattım… asıl konuya gelecek olursam doğdu dogaki gün içinde hiç dolu dolu hissetmedim asla .hep yumuşaktı ama bebeğim kilosu normal sağlıklı gitti hamd olsun..bitek geceleri tek göğüs emzirirken diğer ancak sabaha dolu gibi oluyor…yani sütünüz var bebeğinize yeter merak etmeyin