DidemYldrm melekyagiz yaklaşık 4 aydır kullanıyorum ilk 2 ay aptalim kullanmıştık ama evolvia kadar memnun kalmadım
Elaninannesi Ben kullandım bı hafta ondan mı bılmıyorumda kızımda ıyı gelmıstı kılosu anne sutu de verdım tabı sezeryan oldum
HsnaaE Ben kullanıyorum 4aylık bebeğim anne sütüyle birlikte veriyorum 4.kutumuzu kullanıyoruz memnunuz
melekyagiz Ben aptamille basladim gaz problemi vardi degistirdim simdi evolviayi kullanmaya basladim bakalim suanlik iyi gibi geldi