sayrannannesi canm korkutmak istemem amaa bence hemen yarn doktora git.benm halamin ayagin alt inda vardi siyahmsi leke ve amelyat falan oldu ama 1 yil sonra kanser oldugunu oyrendi.ayagndaki leke gibi olan kanser alametiymiş😔.çok çok ozur diliyorm seni endişelendirmek istemem ama bence doktora git.Inşallah bi şey çikmaz inşallah🙏🏻