Serass Bebeğim 3 buçuk aylık 4 aylık olucak bu ay emmesi çok kısa sürüyor moralim bozuluyor acaba doymuyor mu diye bakalım kontrole gidicez ayın 5 de arada bi meme reddi de yaşadık zorla emziriyprum bazen yaşayan var mı ?
hunilimomm Serass 4ay atağında oluyor canım öyle bizimse 4.ay çok zordu bellide en zorlandığım zaman oydu emmek istemiyor sürekli kucak istiyor ağlıyor felan
Serass hunilimomm aynen canım çok zorlanıyorum sütüm mü yetmiyor acaba diye strese düşüyorum hem emmesi kısa hem ağlıyor baya
hunilimomm Serass sanmıyorum canım o aylarda oluyor istersen başka postlara da bakabilirsin belki başka birileri fikir verir