Bebegım 22 gunluk 2 gun dur gaz sancısı cekıyor dun bı kere kakasını yaptı dundem berı yapmadı gazını cıkarıyorum kakasını yapsa daha cok rahatlıyacak gıbı cunku hala sancısı var. Zeytın yagı İle masaj yaptım Baska neler yapmalıyım onerılerılerınız ıcın sımdıden tesekkurler