Selin648 Kızlar Doğum yapalı 1 hafta oldu bebeğimi emziriyorum ayrıca mama takviyesi yapıyorum sütüm yeni yeni gelmeye başladı anca yetiyor ama bebeğim yer yemez kakasını yapıyor hemen 3-4 dakika içinde sizce bu normal mi
Deletedmom268 Selin648 normal canım güle güle büyüt bebegını inşallah ❤️ 6 7 defa kaka yapar bu dönemde sonra azalır gün gün
Sahika3 Selin648 bebekler beslenirken beyinden bağırsaklara emir gidiyor yer açması için :) o yüzden genellikle beslendikten hemen sonra kaka yaparlar. Benim oğlum hep memedeyken yapıyor hatta
Selin648 Deletedmom268 teşekkür ederim canım benim bende acaba bebeğe yaramıyor mu bu kadar çabuk kaka yapıyor diye