Elmayanaklim cankuzularim :((( ya inşllh bırakırsınız bende sigara kullanıyordum çok şükür 5 senedir hiç içmiyorum
Elmayanaklim Bahar1425 ohhhhh 😋 yarın sabah bi fincan kahve içmeyi hayal ediyorum şuan..bebiş izin verirse tabii