21 günlük oğlum günde bir kez kaka yapıyor normal mi bazen onuda yapmıyor ertesi gün yapıyor ama huzursuz oluyor ve doğduğundan beri mama veriyorum kesinlikle göğsümü tutmadı aptamil ar veriyorum sizce aptamil mi kabız yapıyor yoksa normal mi bir kez yapması veya hiç yapmayıp ertesi gün yapması ?