ayyuzluannesi Kızlar oğlum 15 günlük oldu ama hala göbek bağı düşmedi. yikayamadik da korkuyoruz. Hergun siliyorum vücudunu. Kafasını yıkadık ama vücudunu yikayamadik. Ne zaman düşer ya
Buh4160 ayyuzluannesi yikamalisiniz yikadgnzda daha cabuk duser bizimki 5 gunluktu dustu hergunde yikamistk korkmayin bisey olmaz
minikkoglumm ayyuzluannesi canm bizimki de gec düstü ama 13günlüktük, doktora gösterdinzmi? bizede düsmeden yıkamamamızı söylediyler tek birkere hastaneden gelince yıkamıstık snrada göneği düsünce 2-3gün snra yıkamaya basladık
esmaynyl ayyuzluannesi bu sıcak da yıkamamak olmaz bebek isilik olabilir 20 güne kadar normal sayılıyor düşmemesi . Benim oğlumunnda geç düştü ama her gün yıkadım da
Goksel ayyuzluannesi Bazı bebeklerin kordonu kalın oluyormuş dibi de ıslak kalınca düşmesi gecikiyormuş(yıkamasanızda kendiliğinden akıyo).miraderm adında bi sprey verdi bize doktorumuz o kurutup düşürdü 15. Gün. Yıkamanızı önermem düşmesini geciktirirsiniz ve orayı tam kurutamama durumunda enfeksiyon olabilir. Biz o spreyi bikaç gün kullandık öyle düştü.
ayyuzluannesi Goksel bizede steril su gibi birşey verdiler hergun bununla silin dediler öyle yapıyoruz
Gunes55 ayyuzluannesi bizim de 16 17 mi neydi dustu. Daha dogrusu cok ufak bi parca vardi tutan kontrole gittigimizde dr cekti aldi onu. Bazi cocuklarda gec dusuyor. Ama yikamakla ilgili bi sorun yasamadik biz. Yikadiktan sonra guzelce kurulayin yeterli. Yikamak istiyorsaniz yikayabilirsiniz.
delibirhatun ayyuzluannesi bizimki 11 günde arkadaşımın 19 gün de düştü neden geç düşer bilmiyorum kremledik falan ama yine geç düşmüştü 🤷♀️
Duygusm ayyuzluannesi Bizimki 3 hafta sonra düştü, hatta biraz kanadığı için bir kaç gün daha bekledik, yıkamadık. Doktora danıştık, normal dedi. Acele etmeyin bence 😊
Goksel ayyuzluannesi bizimki sprey şeklindeydi sıkıp , içinden çıkan bez gibi şeyle kuruluyoduk sanırım sabah akşam yapıyoduk o şekilde kuruyup düştü. Endişelenmeyin 21 güne kadar düşmeme durumu olabiliyor
habibe_kzlkaya ayyuzluannesi biz 40 çıkana kadar hergün yıkadık 1 hafta içinde düştü. silmekle olmaz yıkamalısınız canım
ayyuzluannesi Goksel bizde az önce yıkadık. Biraz ıslandı elimden geldiğince kuruladım ama iç taraflarına çok dokunamadım. Inş sıkıntı olmaz .
Defnece ayyuzluannesi bana doktorumuz hiç yıkama düşene kadar dedi annem göbeği güzel olsun diye sargı bezini rulo yapıp koymuştu bu ne böyle dedi söktü aldı ellemiceksiniz o kendi kuruyup düşcek dedi tam 1 hafta sonra düştü düşünce yıkayabildik bizde
Goksel ayyuzluannesi keske yıkamasaydınız. Yıkamamak gerekiyor ki hala düşmeyen bi göbek bağı varken :( birley olmaz Allah’ın izniyle ama bu durum düşmeyi geciktirebilir
ayyuzluannesi Defnece götürdük doktora 13 günlükken, baktı herhangi bir enfeksiyon kan felan yoktu . Normal dedi. Uc hafta sürebilir dedi
YldrmBytkn ayyuzluannesi benim oğlumun da 17 günlükken düştü göbeği bende yıkamadım başta doktor yıkama dediği için ama annem çok kızdı yıkamazsan düşmez yıka çocuğu diye hatta kendi aldi elimden yikadi 😁 bi kaç gün içinde düştü 😊