Miine merhaba oğlum 4,5 aylık her aşı sonrası 2,5 ml calpol verdim bi de gece uykusundan önce verdim ertesi gün ise gerektiği durumda verdim doktorumuzun yönlendirmesi bu şekilde 3. Ay asısından sonra ateşi 38,5 dereceye kadar cıktı doktorumuz 4 saatte bir calpol vermemi söyledi ilk kez ateşlenince panik yapmıştım gece 3 te doktoru aradık can havliyle aşı ateşinin havale gecirtmeyeceğini hiç bişey yapmasak bile 48 saat sonra normale döneceğini söyledi yine de kontrol şart tabi ki