zaynebimmm kizlar goguslerimi sagdim 2sinden 40 cc cikti onu verdim. bebegime arkadan emzirmeye devam ettim bebegim cekti yine sutu sizce yetrli olur mu sutum 2 saatte 1 emziriyorum
Nuuur zaynebimmm canım ilk hafta 30cc yeterli benek için maşalalh sütün de var sağımda 40 çıkıyorsa daha çok vardır. Bebekler her zaman süt içmiyor memede vakit geçiriyordur.. bu arada kilosu biraz yüksekse daha çok içiyor olabilir..
zaynebimmm Nuuur 3350 dogduk canim 5 gun sonra 3150ydi doktor gayet iyi demisti.. dedim makinada 40 cc cikiosa bebek daha fazla cektigi icin acaba dedim daha fazla varmidir
Nuuur zaynebimmm evet canım daha fazladır emin ol benim bebeğim de 3350 doğdu 2950 ye düştü sütüm yoktu senin gaywt iyi maşallah