Ebrar_kusum Arkadaşlar merhaba Yavru kuşun alt iki dişi çıktı şimdi üst iki diş beklerken üst yan azı dişler çıkıyor normal mi sizde nasıl oldu
GirayinAslisi Bebegimin ill alt iki disi çıktı sonra üst köpek dişin ya altı çıktı sonra üst orta iki disi çıktı sonra alt ortanın yanları çıktı 🤷♀️ azı çıkmadı ama onu bilmiyorum
Ebrar_kusum GirayinAslisi sıralama karışık oluyor sanırım bebekten bebeğe değişiyor herhalde bende direk azı larının çıkmasına anlam veremedim sormak istedim
GirayinAslisi Ebrar_kusum bi sorun olmaz heralde enseden olsun ki yine de doktora gittiğinizde sorarsınız