Toplam 22 kilo almıştım. Doğumdan sonra 10 kilom gitti bebeğim şuan 6 aylık 2 kilom fazlam kaldı. Emzirdiğim için diyete dair birşey yapmadım ama emziriyorum diye de herşeyi yemedim dikkat ettim yediklerime. Hiç oturmuyorum desem yeridir 😄 ev işi yemek bebekle uğraşma bunlar yetiyor. Adet olmanın da etkisi olduğunu düşünüyorum ama 👍🏻