Aselinaannesi Minik0212 Ben kızım 2 aylik ken smilac kullandım yeşil kaka yapmıştı 🙈🙈 şimdi 6 buçuk aylik ve ek gıda yediği için kaka rengi sürekli değişiyor 😂😂
Stass Doktora sormstk kan falan yoksa bişry olmaz dedi takip edin siz ben sma ya geçtim oldu yeşil hatta 1 ay sürekli öleydi normalmiş ama