bir_pasa_annesi saçlarım şu an çıktı uzamaya başladı sebap o şampuan mı yoksa kendi kendine mi çıktı bilmiyorum ama hızlı uzuyor ben vitamin ve kan hapı kullanıyordum zaten bi kaç gün içinde ön taraf birden döküldü umarım olmaz çünkü çok can sıkıcı oluyor