Ebru38 mama vermek zorunda kaldım,uzun süreç anlatmasi şimdi,400 TL verip elejtirikli pompa aldım ama ise yaramadı oda,mama dan başka çarem yok,napim şimdi üzülme bende çok üzüldüm ağladım günlerce ama şöyle dusun,rabbim bu şekilde riziklandirmadi. Yani mama ile büyüyor ve çok iyi ayına göre kilosu,merak etme buyuyolar cnm, insanı gerçekten okadar çok etkiliyolsrki söylemleri ile takma gerçekten uyu yat dinlen boş vaktinde onları dinleme