Bebeğim 10 buçuk aylık henüz yürümüyor ellerinden tutuyoruz öyle yürüyor yaklaşık 1 haftadan Bu yana hiç bişey yemiyor eliyle ittiriyor iştahsız yani birde sürekli ağlıyor yanından kalktığım an canı yanıyormuş gibi ağlıyor hiç bişey yapamıyorum onun yüzünden su içmeye bile kalkamaz oldum. Önceden böyle değildi kendi kendine oynwrdı iştahı yerindeydi herşeyi yerdi şimdi oyun bile oynamıyor çok sinirleniyorum napıcam bilmiyorum böyle neden olabilir bu durum ne yapmalıyım