melikeipek İyi günler bebeğim 5 aylık bu zamana kadar farmasinin bebek deterjanını ve yumuşatıcısını kullanıyordum ama artık katalogta yok ve bebeğime hangi deterjanı almalıyım kullanmalıyım bilmiyorum yardımcı olurmusunuz siz ne kullanıyorsunuz
Aybarss_Mom melikeipek ben e bebeğin kendi ürününü kullanıyorum canım Baby Me beğendim ve bebeğime alerji falan yapmadı
Birinciannesi melikeipek Ben Dalan Roxy kullanıyorum çok memnunum 🥰 Bir ara markette bulamayıp Boron da kullandım ondan da memnundum.Yumuşatıcı kullanmıyorum ☺️
Hazal2748 melikeipek Dalan Roxy canım 10 aylık olmak üzereyiz hep bunu kullandım çok memnunum alerji yapmadı yumuşatıcı kullanmıyorum
1Mother1Boy Dalan roxy matik kullanıyorum. yumuşatıcı kullanmıyorum bebeklerin cildi hassas olduğu için kokulu ürünler kullanmıyorum.
bglm melikeipek istagramda muhendisoglunu takip ediyorum icerigini inceliyor biz durunun kullaniyoruz
delibirhatun melikeipek duru granül bence en iyisi kan damlası lekesini bile çıkardı ya da ben ilk suya bastım ondan çıktı ama 4 buçuk aydır kullanıyorum gayet memnunum
Recbeyer melikeipek uni baby kullanıyorum memnunum Ama ben bebek bebek kokmasını istiyorum kullandigim deterjanda kokmuyor pek