gurbetkusu Oğlum 3 buçuk aylık ve dişi çıktı. Beyaz nokta şeklinde şimdi. Eller hep ağzında ve salyası çok oluyordu. Ama bu kadar erken bekelemiyorduk. Çok moralim bozuldu. İştahsızlık huzursuz yapar diyorlar. Ben atak haftası diye bu kadar huysuz diyordum meğer dişmiş:(
Papatya gurbetkusu Oğlum 5 aylıkken 2 diş birden çıkardı. Biraz huzursuzluk vardı sadece. Salyası ateşi iştahsızlığı çok şükür olmadı🧿🙏
Hande2424 gurbetkusu cnm şuan bnm bebeğim de 3.5 aylık işgal yapıyor sanırım elleri de sürekli ağzında bazen salya akıyor iki gündür de ne meme emiyor ne mama yiyor Bizimki de mi diş çıkarıyor acaba ama huzursuz değil ateş de yok aksine çok sakın
Cigdemkuzeyatasoy Bizimkide 3,5 aylık eller sürekli ağzında salyası çok akıyo damağa oturmuş dedi doktor çıkarabilir sanırım