Sulesema merhabalar Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin, kusura bakmayın geç gördüm 🌸 bebeğim şuan 17 aylık.biz capada tahlil verdiğimizde %42 çıkmıştı ve iki aylıkken ilacı bıraktık süreç capada başlamadığı için bizim, kan verdiğimizde ilaç kullanıyorduk ancak çapa bize ilaç aktiviteyi etkilemez ilacı bırakın demişti ve bıraktık.sizin yaşadığınz tedirginliklerin benzerlerini biz de yaşadık o yüzden ilacı bıraktıktan sonra da başka başka hastanelerde başka Drlar ile görüştük hatta kendi değerimize de baktirdik kızımıza da genetik test yaptırdık.sonuc çok şükür olumlu geldi ve rahatladık.bizim yoğun bakım geçmişimiz vardı sarılık olup olmadigini dahi bilmiyorum inanın 😔 bebeğim gayet iyi durumda konuşması yürümesi herhangi bir sıkıntı yok.yakin bir arkadasimin kızı da uzamış sarılık varken test vermişti ve ona sarılık bu değeri etkiler demişlerdi size şunu söyleyeyim bizim görüştüğümüz kim varsa hepsi karaciğeri yoran hersey bu değeri etkileyebilir demişti.bahsettigim arkadaşım da genetik test yaptırdı taşıyıcı çıktı ve bir yaşında çapa ilacı bıraktırdı üç ay sonra tekrar ilaçsız test verdiler ve sonuç şükür iyi çıktı.onun değerini net hatırlamıyorum ama sanırım sizin %37 olan değerinizden daha düşük bir değerdi.onun da hiçbir sıkıntısı yok ve şuan ilaç kullanmıyor 17 aylık. ama bence değeriniz yükselmiştir sarılık bu değeri etkileyebiliyor.lutfen bebeğinizin keyfini tadını çıkarın çok çabuk büyüyorlar ben geçen günlere çok acıyorum doya doya öpüp koklayın sağlıkla büyütün inşallah 🌸