Poyraz Gizemre biz .. hatta bugün kontrolümüz vardı başka doktora götürdüm bu doktorda bioderma atoderm önerdi.. birde arada Hindistan cevizi yağı sürüyorum o da iyi geliyor
Sumoscihangir Gizemre biz kullanıyoruz 🙋🏼♀️ Alerji için verdi doktorumuz mustela kullanıyorduk bıraktık 4 gündür kullanıyoruz kızarıklıkları geçirdi memnunuz . Musteleya göre saha yoğun ve nemli tutuyor.
Gizemre [silindi] birde bizim sadcee yanaklarımızda var kızardı baya kurudu üstü bunun için kullanmak istiyorum mustela denedim ama işe yaramadı sizinki üstünde tam olarak be yazıyodu bize doktor bioderma atoderm dedi sadcee
[silindi] Gizemre evet bizimde kuruluktan oldu hep yüzü için verdi. Vücudunada kullanıyoruz banyodan sonra kızarıklıklarını geçirdi hep. Bioderma atoderm baume
Nuredves Gizemre biz la roche posay kullandık canım aynı öyle şakaklarında ve alnında vardı. İki güne geçirmişti. Her gün bir kere sürüyorum henüz tekrarlamadı. İşe yaramazsa diğeri belki bunu da deneyebilirsin çok geçmiş olsun. :)
Gizemre [silindi] geçtikten sonra da sürekli nemlendirmek için kullansam bi zararı olur mu cildi çok kuru