Selam güzel anneler,
kızımın uykuları çok güzeldi. Gündüzleri uyanık kalma süresi fazlaydı ama ağlamazdı. Şimdi ise 5 günür bitmek bilmeyen bir ağlama, ya sabah 7 de başlayıp akşam 7 ye kadar ağlıyor. Ya da akşam 10,da başlayıp, sabah 4 e kadar sürüyor:( kollarımda derman kalmadı pışpışlayıp sallamaktan. Çok gazı var masaj yapıyorum çıkarıyor çok rahatlıyor. Sizce kolik bir bebek mi yoksa atak döneminde miyiz?