Ftmgk Sütünün az olduğunu doymadigini nereden biliyorsun? Doktoruna sordun mu bilgi aldın mı yoksa kafana gore mi mama veriyorsun? Aynı şekilde bende düşündüm doktoruma sordum gayett de doyduğunu söyledi ama içimin rahat etmesi için bir de mama verip dene dedi 1 2 kez verdim fazla geldiğini gördüm emdikten sonra. Doktorunuza danışmadan mama vermeyin canım diyeceğim o 🥰