Merhaba 2 gün önce sezeryan ile doğum yaptım. Cumartesi günü çocuk doktoru bebeğimi görmek istedi fakat o kadar çok bölüm var ki çocuk cerrahisi, çocuk kardiyolojisi, çocuk nörolojisi, çocuk sağlığı ve hastalıkları bölümleri var hangisinden randevu alacağımı bilemedim yardımcı olabilir misiniz?