Minik_Asia Merhaba 1 ay 16 gunluk bebegim var 4-5 gundur yesil kaka yapmaya basladi sizce sebebi nedir ?
_Zeynep_bebek Minik_Asia demir ilacı kullanıyor musun canım sen senden bebege gecer genelde demır ilacı öyle yapar bnde sma kullanıyorum hiç rastlamadım
_Zeynep_bebek Minik_Asia lan ilaco yapar mı bilmiyorum canım biz saglık ocağının verdıgını kullanıyoruz olmadı birşey aöa sen d votamını ilacı kullanıyprsan senın sütünden gecebikir
Berrinsoyagazi14 Bizde Aptamilin conformil maması yeşil kaka yaptırırdı yeşil kaka bağırsakta durmayan kakaymış lif oranı yüksek diye o mamamın kaka yapması kolay oluyor diye hep yeşil yapardı