Zeynepomer96 Zor değil ama kolay da değil bana göre. Ilk gün biraz zorlayıcı ama ertesi gün aynı rutine devam edersiniz. Bardak vs koymanıza gerek.yok pansumanı güzel yapıp gevşek şekilde bezini bağlayıp bol şeyler giydirin. Verilen ilaçları aksatmayın. Dedikleri günden sonrada sık sık banyo. Eğer dikişli olursa su düşmesi için yardımcı olacaktır. Geçmiş olsun şimdiden.