merveikra kizlar bebegim 4 aylik gobeginden vajinasina kadar cizgi var hamileyken bizde olan gibi. normal mi acaba bilgisi olan varmi
Icot merveikra kızım 1 yaşında görmedim böyle bir şey hiç onda ilk kez duydum , doktora sordunuz mu hiç ? Merak ettim sebebini :/
[silindi] merveikra Benim kızımda da var 7 aylık. Zaten o çizgi kadınlarda olurmuş, hamilelikte ten rengi koyulaştığı için belirginleşirmiş. Endişelenecek bir durum değil. Ama içiniz rahat etsin doktorunuza danışın. 💐
Mtg Benimde kizim var gerci simdi kocamanda kucukkende oyle birsey gormedim nede cevremde gordum dr sordnuz mu
merveikra Icot sormadim canim bende daha yeni farkettim onceden olsa mutlaka farkederdim. internete baktimda hicbisey yok bununla ilgili
Yersu Yok sormadım bence normal bendede genç kızken bile vardı :) heralde kızımda bana çekmiş diye düşünüyorum :))
merveikra Yersu bende yoktu hic internettede tek bisey gormeyince heralde bi tek benm kizimda var kesin kotu bisey diye dusunmyee baslamistim :)
Yersu Yok canım öyle düşünme ben sorma gereği duymadım doktora zaten çıplak muayenesini etmişti bi sorun görse söylerdi muhtemel canm sende giç takma kafana sağlığı yerindeyse sorun yok inşallah :)
merveikra [silindi] gittigim zaman sorcam ama en azindan gidene kadar panikten kafayi yemicem :)) tesekkur ederim :)