Anneler merhaba. benim bebegim 3 gunden beri atesi cikiyordu 39 olmadan yani cok yukseldigi zaman 2 ya da 3 kere calpol verdim ve o sekilde 3 gun gecti cok sukur dun ateslenmedi ve bugunde atesi yok ama bu sabah tum vucudu yuzu agirlikli olmak uzere kirmizi belli belirsiz daginik heryerinde dokuntuler var. doktor kan testi istedi yaptiracagiz yarin insallah ama cok merak ediyorum. icinizde boyle bir durum yasayan var mi? ilk olarak altinci hastaliktan suphelendik ama doktor kesin bisey soyleyemeyiz 70 ten fazla dokuntulu hastalik var dedi. Birazcikta hali yok bebegimin. insallah cabuk gecer. dualarinizi eksik etmeyin. allah herkese sifa versin.